آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

وبسایت آرمانی ارائه دهنده دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و دوره آموزش آنلاین آیلتس با ارائه “ایمان مافی”

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

با آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی رایگان آرمانی، در کمترین زمان از سطح دقیق زبان خود مطلع شوید!

شما می توانید در این آزمون تعیین سطح آنلاین زبان انگلیسی، سطح حدودی خود را از basic تا upper intermediate مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل با پاسخ به سوالات بیشتر نمره کاملا حدودی خود را در آزمون رایگان تعیین سطح زبان انگلیسی مشاهده کنید.
توجه داشته باشید که این آزمون تعیین سطح زبان از ۸۰ سوال که تعیین کننده سطح general English شما هستند.
و ۴۰ سوال که تعیین کننده سطح حدودی آیلتس شما هستند تشکیل شده است.
شایان ذکر است ۴۰ سوال بخش آیلتس به هیچ وجه شبیه به سوالات آزمون آیلتس نمی‌باشد.
و تنها برای محک زدن دانش زبانی کاربر طراحی شده اند و نمره دریافتی آیلتس شما نیز کاملا حدودی خواهد بود.
زمان مورد نیاز برای شرکت در آزمون ۴۰ دقیقه می باشد.

مزیت اصلی آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی رایگان آنها می باشد. بنابراین زبان آموزان در هر لحظه و هر مکان با ورود به پنل آموزشی آرمانی به محتوای آموزشی فوق العاده و هزاران تمرین و تکلیف دسترسی دارند. بسیاری از زبان آموزان قصد شروع یادگیری زبان انگلیسی دارند، ولی از سطح زبان انگلیسی خود به طور دقیق مطلع نیستند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که دوره های نامتناسب با سطح زبانی خود انتخاب نمایند که منجر به تجربه ناخوشایند از یادگیری زبان انگلیسی می گردد.

آزمون تعیین سطح آنلاین آرمانی، در کوتاه‌ترین زمان سطح دانش زبان انگلیسی شما را مشخص می نماید. سطح زبانی شما به صورت آنی پس از اتمام تست قابل رویت خواهد بود و نیاز به خلق اکانت یا … وجود ندارد. این آزمون تعیین سطح برای افراد زیر می‌توانند مفید باشد:

  • افرادی که به طور عمومی می ‌خواهند از سطح زبان انگلیسی خود آگاه شوند.
  • افرادی که در هر سطح زبانی (ابتدایی تا پیشرفته)، قصد یادگیری زبان انگلیسی شرکت در دوره های عمومی آنلاین ۱۶ ترمی آرمانی را دارند و می‌خواهند ترم مناسب خود را برای شرکت در این دوره‌ها را انتخاب نمایند. این افراد با شرکت در این آزمون تعیین سطح رایگان می‌توانند از سطح زبان انگلیسی خود آگاه گشته و از بین دوره‌های ۱۶ ترمی آرمانی دوره متناسب با سطح زبان انگلیسی خود را انتخاب نمایند.
  • افرادی که قصد شرکت در دوره های آنلاین آیلتس آرمانی را دارند. کاربران دوره های آیلتس آنلاین آرمانی از پشتیبانی آموزشی و فنی کامل این مرکز برخوردار می باشند. دغدغه بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون آیلتس و کاربرانی که دوره های آنلاین آیلتس آرمانی را مطالعه می نمایند، بهره بردن از برنامه ریزی صحیح و نقشه راه برای موفقیت در آزمون آیلتس می باشد. این افراد با شرکت در این آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی آرمانی می توانند با نمره حدودی آیلتس خود آشنا شوند و با مشاوره کارشناسان مرکز آرمانی برنامه و مسیر صحیح را برای موفقیت در آزمون و کسب نمره بالای IELTS انتخاب نمایند. مطالعه دوره های آموزشی آیلتس آرمانی در کنار مشاوره تیم حرفه ای اساتید مرکز و همچنین دسترسی به کتاب یاب هوشمند آرمانی برای دانلود سریع و هوشمند منابع آیلتس و آموزش زبان میتوانند مسیر آماده سازی برای آزمون آیلتس را برای شما بسیار ساده تر و پر آرامش تر سازد. در نظر داشته باشید آزمون آیلتس یک آزمون بین المللی و مفصل و با جزییات کامل بوده و هیچ آزمونی همانند امتحان رسمی آیلتس در مراکز مجاز برگزاری آزمون نمی تواند نمره دقیق IELTS شما را تعیین نماید. ولی نکته جالب اینجاست که تیم آرمانی با تلاش قابل توجه و تست و ارزیابی نتایج این آزمون استاندارد تعیین سطح زبان انگلیسی در یک جامعه آماری بزرگ از افراد با سطح سواد انگلیسی و نمره آیلتس مشخص این تست را به گونه ای طراحی کرده است که تا حد زیادی می‌تواند منعکس کننده نمره شما در آزمون آیلتس باشد.

آشنایی با ماه های میلادی به انگلیسی با ترجمه فارسی

یکی از دغدغه‌های افراد، یادگیری ماه های سال به انگلیسی با تلفظ درست است، البته که بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا ترتیب آن را نیز به خوبی به ذهن بسپارند. البته این موضوع کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد، فقط کافی است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا هم ترتیب آن‌ها را به خوبی یاد بگیرید و هم دلیل نامگذاری هر ماه را بدانید. ماه میلادی

ماه های میلادی نیز مانند ماه های شمسی یا ایرانی 12 گانه هستند، با این تفاوت که هیچ هماهنگی معنایی و زمانی با هم ندارند. از نظر پرکاربرد بودن هم اصلا نمی‌توان آن را به یادگیری کامل زبان انگلیسی ربط داد؛ چرا که یادگیری آن به تنهایی نیز پرکاربرد است و اگر بخواهید در آینده یادگیری زبان انگلیسی را در برنامه خود داشته باشید، باید یادگیری ماه‌های میلادی را از همین حالا شروع کنید.

ماه های میلادی به انگلیسی و فارسی در یک نگاه

ترتیب ماه میلادی به انگلیسی ماه میلادی به فارسی
1 January ژانویه

 صفر تا صد زبان انگلیسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.